Mult timp m-a frământat întrebarea:
Ce îi face pe milionari… milionari? Cum reușesc să ajungă acolo?
Pe parcurs, am aflat răspunsul stând de vorbă cu unii dintre ei. Cunoscându-i. Intrând în cercul lor.
Am făcut, la o scară mult mai mică, evident, ceea ce au făcut și autori celebri în lume.
Unul dintre aceștia este Napoleon Hill.
El a studiat de-a lungul timpului în jur de 500 de milionari, printre care s-au numărat Andrew Carnegie, Henry Ford și Charles M. Schwab.
În urma analizei sale, a rezultat că aceștia sunt caracterizați de o trăsătură comună: puterea de decizie.
“Analizarea câtorva sute de oameni care au strâns avere peste milionul de dolari a scos la iveală faptul că fiecare dintre ei era definit de o trăsătură de personalitate comună: capacitatea de a lua prompt decizii”, a scris Hill în cartea sa “Think and Grow Rich”.
Iar dacă e vorba să schimbe anumite decizii, o fac lent, spune Hill.
Cum sunt cei aflați la polul opus?
“Oamenii care eșuează în a fi prosperi din punct de vedere financiar, fără excepție, au obiceiul de a lua decizii într-un mod foarte lent. Iar dacă e vorba să schimbe aceste decizii, atunci o fac rapid și foarte des.”, notează Hill în cartea lui.
Procesul Prosperităţii este un curs care te învaţă în 4 paşi cum să ajungi la nivele superioare de prosperitate indiferent dacă eşti expert sau antreprenor, dar şi să înţelegi mai bine nivelul la care te afli şi care sunt greşelile pe care le faci. Primeşti uneltele necesare pentru a ajunge la prosperitate dar şi metode de evaluare şi monotorizare a evoluţiei tale.
Ce înveţi:
- Cum poţi să îţi faci în mod strategic un proces de prosperitate.
- Înţelegi de ce eşti încă nemulţumit de nivelul tău de prosperitate.
- Cum descoperi care este valoarea pe care o poţi aduce în comunitate.
- Cum faci profilul clientului ideal pentru tine pe care să îl serveşti punctual.
- Cum evaluezi calitatea muncii tale în mod real pentru a creşte continuu.
- Cum identifici unde în activitatea ta ai nevoie de ajutor.
La final:
- Poţi evita să repeţi greşelile din trecut.
- Vei putea reproduce procesul de prosperitate.
- Vei atrage clienţii potriviţi pentru tine.
- Vei şti cum să valorifici feadback-ul primit.
- Vei putea să sistematizezi procesul de prosperitate.